Ukážka politickej kultúry

24. júna 2010, antimanipulator, Nezaradené

Pravica, popri trhaní sa o ministerské posty, predviedla dnes krásnu ukážku politickej kultúry. Pozrel som správy a čo tam nevidím?
Dali si v rokovaní prestávku a išli pozerať futbal. V podstate by na tom nebolo nič zlé, keby boli ticho a nechválili sa pred kamerami. Aj ja som ho pozeral a úprimne sa teším z nášho víťazstva, problém je ten, že ja som bol po práci. Čo si ale majú myslieť zamestnanci, ktori robia 12 resp. poobednajšiu smenu? Kedy si takto odišli z práce čumnúť futbal, zrejme by v krajnom prípade dostali „do daru“ závažné porušenie pracovnej disciplíny a dovidenia práca. No neplatí to na každého, napr. na „rokujúcich“ politikov. Legislatíva je však jedna vec a etika druhá. A kto mal tej etiky plne ústa pred voľbami? Iróniou zostáva, že aby mohol niekto pozerať futbal, niekto (rozumej ten čo sa „divákovi“ skladá na plat) musi tvrdo makať.